Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tessa Dijk - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tessa Dijk - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!
Hoe gaat het bij jullie?
Ik ben inmiddels weer terug in Suriname voor mijn laatste paar weken. De tijd is zo snel gegaan....
Costa Rica was super, we zijn eigenlijk de hele tijd in dat kleine dorpje Montezuma gebleven, heel erg gezellig daar. We zijn ongeveer anderhalve week weggeweest daar om andere plaatsen te bezoeken, maar toch weer teruggekomen. De Caribische kust hebben we helaas niet gezien door het weer aan die kant, dus we moeten nog een keertje terug :-)
Ik ga het even kort houden nu, ik wilde alleen iedereen via deze weg even een heel fijne kerst wensen en een gelukkig 2009!!!
Ik zal proberen volgende week weer een paar leuke foto's te plaatsen...
Tot volgende week!
X-je Tes

  • 24 December 2008 - 20:43

    Astrinaut :

    Hola Tessa !!!

    Heb jou ook een kerst-video-boodschap gestuurd...alweer een uur geleden, maar ik vermoed dat de mail erg traag is vanavond...als je 'm morgen nog niet hebt en je bent online, geef dan even een seintje, dan verstuur ik 'm nog een keer, want hij is erruggg leuk !!!
    Voor nu heel veel plezier!!! Vrolijk kerstfeest, proost, lekker eten (even niet aan de lijn denken nu) en tot snel!!! .... dikke kus, Astrid

  • 25 December 2008 - 01:39

    Annelies & Bas:

    Tess, van ons voor jou natuurlijk ook een happy X Mass! geniet ervan in het mooie weer, doen wij dat ook ;) Dikke X

  • 25 December 2008 - 11:14

    Dirry:

    Tasha!!!!!

    Ik werd vanmorgen om kwart voor 6 m`n bed al uitgebeld voor het 1e kerstkindje!!!;) Was wel leuk!! Heb dienst nu, maar collega van me neemt het paar uur over, kan ik toch even gezellig met de familie gaan eten!! Nou fijne dagen en veel plezier met Oud en Nieuw! En ben benieuwd hoe het allemaal loopt...maar we bellen!!!!

    Dikke kus!

  • 25 December 2008 - 11:36

    Toon En Helene:

    Hallo lieverd,
    Fijn dat alles goed is gegaan. We missen je wel hoor, met Kerst en Oud en Nieuw. Volgend jaar weer lekker in de Kuiffhoeck en het dorp op. Hele fijne dagen en een gezellige jaarwisseling met al je vrienden daar.

  • 25 December 2008 - 14:47

    Dianne:

    Hoi Tes,
    Happy Christmas and a great 2009 x-x-x

  • 27 December 2008 - 09:39

    Natas:

    Hoi Tess,
    vanuit het koude kikkerland wensen wij je ook en fijne jaarwisseling.
    Gr. Natas

  • 29 December 2008 - 18:55

    Anbeke:

    Hey Tesje, wens je heel fijne dagen!! Geniet nog effe van het zonnetje want hier ist berekoud!
    Dikke kus Joep en An

  • 30 December 2008 - 08:32

    Peter En Janny:

    Hé Tessa,

    Een fijne jaarwisseling toegewenst en geniet nog maar van het mooie weer.

    Xxx peter en janny

  • 14 Januari 2009 - 19:44

    Suus En Ralf:

    he meissie,

    nog even en je avontuur zit erop. geniet nog van je laatste we(e)k(en).
    Wanneer ben je weer in NL?
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Ik ga een jaar naar Suriname om als verpleegkundige te werken in het Diakonessenhuis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 37157

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 27 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: