Oud-Beijerland!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tessa Dijk - WaarBenJij.nu Oud-Beijerland!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tessa Dijk - WaarBenJij.nu

Oud-Beijerland!!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

28 September 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!
Voor sommigen misschien oud nieuws, anderen wisten het helemaal niet... Ik ben vorige week even langs gepiept in Nederland!
Mijn lieve nicht Suus ging namelijk trouwen met Ralf, en dat kon ik natuurlijk niet missen... Het moest alleen geheim blijven om de verassing voor hun te bewaren!
Ik ben maar kort geweest (6 dagen), dus sorry voor alle mensen die ik niet hebben kunnen platknuffelen!!
De vlucht is goed gegaan, had alleen bij aankomst een 100% controle, dus dat duurde nogal lang. Was fijn om mam weer te zien, heeft ze ineens lang haar! Maar ik herkende haar gelukkig nog wel ;-)
Heb op vrijdag de bruiloft gehad, heb natuurlijk Jos zijn verjaardag gevierd en langs geweest bij de meeste van mijn vrienden, was leuk om even terug te zijn. Maar ik moet bekennen dat ik het heel fijn vind om weer in Suriname te zijn nu!
Ben afgelopen woensdag teruggevlogen, samen met Nadine. Zitten we in de auto naar Schiphol (bedankt An!!!), blijkt dat Nadine geen visum had geregeld!! Ze wist niet dat dat moest, en ik dacht dat ze dat wel wist, oeps...
Eenmaal op schiphol heb ik mezelf alvast ingecheckt en een stoel voor Nadine gereserveerd. We moesten om 10 uur terug zijn, het was op dat moment 7.45 uur. We zijn in een taxi gesprongen naar het Surinaamse consulaat in Amstelveen, en gelukkig hebben we daar heel makkelijk en best snel een visum kunnen regelen. Op de terugweg kregen we een lift van twee aardige Surinaamse mannen, we moesten dan alleen wel liggend in de laadbak, haha! Wij vonden alles best, als we het vliegtuig maar zouden halen!
We waren om 9.45 uur terug, net op tijd. Het vliegtuig had 3 kwartier vertraging, en verder ging alles goed!
Ik zit nu met haar in een internet cafe, gaan zo even een hapje eten...
Gisteren hebben we afscheid moeten nemen van Dirry, wat een drama was dat zeg. We hebben zo hard en zo lang gehuild vrijdag nacht (hadden ook een paar glaasjes op hoor...) Mis je Dirry!!
Morgen gaan Nadine en ik voor 5 dagen de jungle in, dus dat horen jullie de volgende keer wel.
Xxx

  • 29 September 2008 - 05:27

    Inge:

    Heeeeey Tessa!!! Ik dacht al dat ik je zag, in Vlaardingen, kan dat? Ik nog in m'n oogjes wrijven, want dat kan toch niet.... Hahaha! En weer terug dus...het betere weer uitgekozen. Gezellig dat Nadine bij je is. Hoe lang blijf je nu nog in Suriname?

    Dikke kus,
    Inge

  • 29 September 2008 - 09:38

    Jennifer:

    Hee,

    Vond het erg gezellig afgelopen maandag. En die foto die je gemaakt hebt van Tim hangt al uitvergroot in het trapgat.
    Nou ik wens je nog heel veel plezier da aankomende 5 maanden en ik spreek je snel weer.

    Dikke XxXx van mij en van Tim

  • 29 September 2008 - 09:56

    Marlous:

    Hé liefie,
    Was héél fijn je weer effe te zien en vooral lekker te kroelen haha! Wat een avontuur weer hè met Nadientje! Veel plezier in de jungle en voorzichtig hè, denk aan jullie!!

    Heel veel kussen Mar XXXXXXXXXXXXXXXX

  • 29 September 2008 - 13:29

    Meryem:

    Hoi tes,

    jammer dat ik je net heb gezien. Maar ja de volgende keer maar weer . Je ziet er heel goed uit.

    groetjes meryem

  • 29 September 2008 - 13:47

    Thieu En Mirrie:

    wat heerlijk om je weer te zien en aan te raken.
    Pand was top..:-)

    have fun tot snel xxx

  • 29 September 2008 - 16:15

    Simone:

    he Tess (en nadine :))

    lekker voorbereid die trip:) Heb je nog wel mazzel dat het makkelijk ging met dat visum, ik had destijds wel een visum maar die vonden ze eerst niet langgenoeg geldig waardoor ik bijna niet van schiphol wegkwam...Ga lekker genieten daar, dikke knuffel ook voor nadine!

  • 30 September 2008 - 10:04

    Suus En Ralf:

    He Lief nichtje,

    Wat een onwijs gave verrassing dat je er was op ons trouwen. Ik wist echt helemaal van niets!! Sta je ineens in de deuropening. Dank je wel.
    Jammer dat ik niet uitgebreid met je heb kunnen kletsen. Veel plezier nog in Suriname en tot snel. (nu duurt het niet zo lang meer)
    Dikke kus

  • 10 Oktober 2008 - 16:21

    Nadine:

    Heyyy chickie!!! gezellig he!!!!!!!!!:-)
    kuss!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Ik ga een jaar naar Suriname om als verpleegkundige te werken in het Diakonessenhuis.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 37164

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 27 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: